Administratief medewerker 

Aministratief medewerker
Standplaats Almere
Werk-/denkniveau MBO werk- en denkniveau
Uren per week 16 uur
Werkdagen Maandag en woensdag 8.30 – 17.00 uur
Salarisindicatie Marktconform salaris (afhankelijk van ervaring en leeftijd)

Ben jij op zoek naar een leuke job in de schoonmaakbranche als Administratief Medewerker ? Lijkt het je leuk om te werken bij een informeel schoonmaakbedrijf in Almere, lees dan snel verder en reageer!

WAT GA JE DOEN

Als Administratief Medewerker ben je werkzaam binnen een klein team bestaande uit de afdeling HRM en Finance. Je ondersteunt directie/HRM en rayonmanagement op secretarieel gebied in hun dagelijkse werkzaamheden. Verder zorg je ervoor dat het binnenkomende telefoon- en mailverkeer efficiënt verloopt, je verwerkt/controleert en registreert offertes en beheert de voorraad. Voor de HRM-afdeling ondersteun je bij administratieve werkzaamheden. Voor de afdeling Finance controleer je de facturen en ben je verder verantwoordelijk voor de netheid op kantoor van A tot Z.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Het ondersteunen van secretariele werkzaamheden
  • Het verzorgen van efficiënt telefoon- en mailverkeer
  • Het onderhouden van contacten met uitzendkrachten en organisaties
  • Het ondersteunen van de HRM-afdeling en management
  • Het controleren van facturen
  • Verantwoordelijk voor de netheid op ons hoofdkantoor in Almere

WIE ZOEKEN WIJ

We zoeken een enthousiaste collega met een flexibele instelling. Je bent representatief, communicatief vaardig en hebt organisatietalent. Bij voorkeur heb je ervaring in een soortgelijke functie maar afstudeerders die voldoen aan het profiel worden van harte uitgenodigd om te solliciteren. Onze medewerkers staan voor de kwaliteit die we nastreven en blijven altijd klantvriendelijk naar onze klanten.

De belangrijkste punten op een rij:

  • Je bent 2 dagen per week beschikbaar
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een dienstverlenende houding, bent zelfstandig en proactief
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis van de bekende Microsoft Office programma’s

INTERESSE ?

Stuur dan je cv en een korte motivatie naar: hrm@blinckschoon.nl t.a.v. dhr. Peter Kalee.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met de HR-manager van Blinck op nummer: 0367630532.