Algemeen

Blik op Kwaliteit

30 januari 2025

Een belangrijke verandering bij Blinck Schoon!

We hebben belangrijk nieuws!

Vanaf 1 februari 2025 introduceert Blinck Schoon een kwaliteitsmanager in ons team.

Deze rol wordt vervuld door Rob Bijster, die verantwoordelijk wordt voor het uitvoeren van onafhankelijke kwaliteitscontroles bij onze klanten.

Waarom deze stap?

Kwaliteit is onze prioriteit. Door kwaliteitsmetingen los te koppelen van onze operationele teams garanderen we een objectieve beoordeling.

Volledige focus op kwaliteit: Rob Bijster neemt het voortouw in het meten en rapporteren van kwaliteit, onafhankelijk van de dagelijkse werkzaamheden.

Ondersteund door technologie: Met ons DKS-systeem (Digitaal KwaliteitsSysteem) brengen we gedetailleerde en transparante rapportages uit, inclusief trends en verbeterpunten.

Wat betekent dit voor onze klanten?

Onafhankelijke kwaliteitsmetingen: Rob voert controles uit en stelt rapportages op, volledig los van het operationele team.

Transparantie en objectiviteit: De metingen worden vooraf bij de klanten aangekondigd, maar blijven onbekend voor het operationele team. Dit geeft een eerlijk en betrouwbaar beeld van de werkelijke prestaties.

Actief verbeteren: Eventuele verbeterpunten worden sneller gesignaleerd en aangepakt. De meting wordt in het klantenportaal geregistreerd en via de rayonmanager met de contactpersoon opgepakt.

Heeft u vragen of wilt u meer weten over het DKS-systeem of onze kwaliteitsmetingen?

– we helpen u graag verder!

Resultaatgericht Schoonmaken

Resultaatgericht Schoonmaken

Hoe Blinck Schoon BV waarde creëert voor klanten In dit nieuwsbericht willen we je graag informeren over het ...
Schoonmaak vernieuwt: robots helpen, maar de mens blijft centraal

Schoonmaak vernieuwt: robots helpen, maar de mens blijft centraal

De schoonmaakbranche ondergaat een transformatie. Technologie en duurzaamheid spelen een steeds grotere rol, ...
Blik op Kwaliteit

Blik op Kwaliteit

Een belangrijke verandering bij Blinck Schoon!We hebben belangrijk nieuws!Vanaf 1 februari ...
Klant – kwaliteit – prijs; een gelijke driehoek?

Klant – kwaliteit – prijs; een gelijke driehoek?

Dat zou natuurlijk de ideale situatie zijn maar is dat ook zo? In hoeverre kunnen wij daaraan voldoen en in ...
Geen resultaten gevonden