Medewerker schoonmaak in Hoofddorp

Standplaats

Uren per week 

Werk-/denkniveau

Neptunesstraat 43, Hoofddorp

20 uur verdeeld over 5 dagen: maandag t/m vrijdag van 16.30 t/m 20.30 uur

Lbo/Mbo

Wat ga je doen?

Schoonmaken! Bij deze klant heb jij de verantwoordelijkheid de algemene ruimte, de trappenhuizen, de kantoren en vergaderzalen, de pantry’s, het restaurant en de toiletten netjes schoon te maken. Om je een klein beeld te geven van de schoonmaakwerkzaamheden die je gaat verrichten volgen hier wat werkzaamheden; servies verzamelen om de vaatwasser in te ruimen, het stofzuigen en moppen van de vloeren, het afnemen van bureaus, tafels, stoelen en kasten, de toiletgroepen schoonmaken, radiatoren afnemen, etc. Elke collega wordt aangestuurd door de aanwezige objectleid(st)er maar is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar afdeling

Kortom een leuke uitdagende job in een nette omgeving!!

 

Wie is onze klant?

Dit project is het kantoor van een financiele dienstverlener waar wij een deel van de schoonmaakwerkzaamheden in de avond uitvoeren wanneer het personeel niet meer aanwezig is. De werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. Ervaring en goed kunnen samenwerken zijn heel belangrijk omdat je in een vast team komt te werken.

 

Hoe pakken wij het aan?

Wij zorgen er voor dat je een goede inwerkperiode krijgt zodat je de werkzaamheden en de klant goed kan leren kennen. Nadat je inwerkperiode is afgesloten zal de Rayonmanager frequent overleg met je hebben om de schoonmaakwerkzaamheden en de algehele voortgang door te spreken. We blijven je dus altijd ondersteunen in het proces en kijken samen naar nieuwe mogelijkheden om zorg te dragen voor een optimale dienstverlening richting de klant. Uiteraard krijg je van ons alle materialen en middelen die nodig zijn om de werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren, wij werken met uitsluitend Ecologische producten en A-merk stofzuiger.

 

Wij vragen!

Een gemotiveerde medewerker, het liefst in het bezit is van een schoonmaakdiploma, die zelf ook initiatieven neemt, communicatief vaardig is en zorgzaam is ingesteld naar onze klant. Aangezien je deze werkzaamheden niet alleen gaat doen heeft beheersing van de Nederlandse taal de voorkeur. Ervaring en goed kunnen samenwerken zijn belangrijk in deze functie.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn een middelgroot schoonmaakbedrijf met een landelijke dekking. Wij hebben veel klanten in de omgeving Amsterdam, Almere en Arnhem. De objecten waar wij werken zijn divers; van zorginstellingen, sportcomplexen, kantoren, industrie tot kunst en cultuur. Wij staan voor kwaliteit en vinden onze medewerkers en klanttevredenheid belangrijk. Door te investeren in onze collega’s, denk hierbij aan het geven van opleidingen, extra aandacht en andere extraatjes, hebben we betrokken en gemotiveerde medewerkers in dienst, die op een prettige en veilige manier hun werkzaamheden kunnen uitvoeren.

 

Wij bieden?

Een goede CAO met primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Een salaris vanaf € 10,94 bruto per uur tot 12,49 bruto per uur
Na 2 jaar dienstverband een vast contract
Een erkende opleiding binnen de schoonmaak
Pensioen en een eindejaarsuitkering
Gunstige werktijden en ook goed te combineren met een andere baan

Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën voor verbetering in het proces dmv persoonlijke gesprekken met de leidinggevenden.
Toegang tot onze Blinck Schoon App

Solliciteren?

Wil je bij ons werken? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren. Stuur ons je CV via info@blinckschoon.nl. Een brief met je motivatie vinden wij altijd leuk.