Hospitality in de schoonmaak   Onze schoonmakers zijn het visitekaartje van ons bedrijf maar in hoeverre zijn wij ons bewust van ons handelen en onze werkwijze? Om hier extra te aandacht op te vestigen, om service en hospitality beter te kunnen gebruiken in de praktijk en om de medewerkers nog meer bewust te makenvan hun belangrijke rol hebben wij, schoonmaakbedrijf ...
Lees verder
Schoon in Almere en Amsterdam Als schoonmaakbedrijf willen wij, schoonmaakbedrijf Blinck uit Almere er voor iedereen zijn. Voor de medewerkers, voor de klanten en voor alle soorten klanten. Of een bedrijf nu een grote multinational met honderden medewerkers en een bekende naam is, een kleine vestiging met een groter kantoor elders of een kleine start-up met enkele medewerkers die nog ...
Lees verder
Gunnebo maakt het veilig – Blinck maakt het schoon Promotie door middel van onze website, social media en/of vakbladen is voor ons heel belangrijk, een goede reden om hier veel tijd en energie in te steken. Het is fijn om dan te constateren dat deze vorm van bekendheid zijn vruchten afwerpt. Dit kwam naar voren toen wij, Schoonmaakbedrijf Blinck, benaderd ...
Lees verder
CBRE – Hoekenrode Amsterdam Als CBRE al enige tijd een klant van ons, Schoonmaakbedrijf Blinck, is op diverse projecten in Amsterdam en softwarebedrijf Service Now (een van onze andere klanten) bedrijfsruimte huurt van vastgoedbedrijf CBRE dan is 1-en-1 al snel 2 op het moment dat er een nieuw schoonmaakbedrijf wordt gezocht voor de algemene ruimtes van het desbetreffende pand.  Het ...
Lees verder
Schoonmaak en een beetje meer…… Schoonmaakbedrijf Blinck is bij diverse klanten werkzaam op het Business Park in Arnhem. De locatie is zo groot dat wij er, al enige tijd geleden, voor gekozen hebben om hier een vestiging te openen die permanent aangestuurd wordt door een van onze rayonmanagers. Ook gebouw B42 op het Business Park is onderdeel van dit geheel en ...
Lees verder
Bottom-up! Schoonmaakbedrijf Blinck is een organisatie die de schoonmakers als belangrijkste personen in onze organisatie ziet. Als deze mensen niet dagelijks voor dag en dauw opstaan en dit, vaak zware, werk niet uitvoeren zouden onze klanten niet kunnen genieten van een schone werkomgeving en hun werk niet optimaal kunnen uitvoeren. Daarnaast zou op die manier onze organisatie in zijn geheel ...
Lees verder
DE UITSLAG! Op 4 oktober jl hebben wij al onze relaties een email gestuurd met het verzoek om een enquête in te vullen. Met deze enquête wilden we inzicht krijgen in wat er speelt onder onze klanten, wat goed gaat en wat beter kan. Met de feedback die we hebben gekregen zullen we in 2017 onze service, diensten en kwaliteit ...
Lees verder
Alles wat je aandacht geeft groeit En aandacht is er, volop. Aandacht voor onze klanten, aandacht voor kwaliteit, aandacht voor onze medewerkers. En voor al die aandacht krijgen wij heel veel terug; tevreden medewerkers, klanten die hun contract met ons verlengen, onder andere door de hoge kwaliteit van onze dienstverlening, en (niet geheel onbelangrijk).. nieuwe klanten. Waardoor de quote die ...
Lees verder
Pink Ribbon 1 Oktober is Borstkankermaand en de Stichting Pink Ribbon geeft daar jaarlijks veel aandacht aan. En dat is niet voor niets, want in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker. In 2015 waren er ruim 17.000 diagnoses. De overlevingskansen zijn goed maar toch overlijden er jaarlijks 3.200 mensen aan de gevolgen van borstkanker... Pink Ribbon financiert wetenschappelijk ...
Lees verder
Five Guys Het gonst al een hele tijd door de ‘foodwereld’, ’s werelds snelstgroeiende Amerikaanse hamburgerketen, het lievelings hamburgerrestaurant van president Obama; komt naar Nederland! Om onder andere de opening van hun eerste restaurant in Nederland te kunnen voorbereiden en hun expansie in Europa te vergroten heeft Five Guys besloten om hun Internationale kantoor in het UP-gebouw in Amsterdam-Nederland te ...
Lees verder