Een nieuwe klant in Diemen Promotie door middel van onze website, social media en/of vakbladen is voor ons heel belangrijk, een goede reden om hier veel tijd en energie in te steken. Het is fijn om dan te constateren dat deze vorm van bekendheid zijn vruchten afwerpt. Dit kwam naar voren toen wij, Schoonmaakbedrijf Blinck, benaderd werden door de leverancier ...
Bestaande klant met nieuwe locatie Als CBRE al enige tijd een klant van ons, Schoonmaakbedrijf Blinck, is op diverse projecten in Amsterdam en softwarebedrijf Service Now (een van onze andere klanten) bedrijfsruimte huurt van vastgoedbedrijf CBRE dan is 1-en-1 al snel 2 op het moment dat er een nieuw schoonmaakbedrijf wordt gezocht voor de algemene ruimtes van het desbetreffende pand. ...
Partnership met Rudius Vastgoed Schoonmaakbedrijf Blinck is bij diverse klanten werkzaam op het Business Park in Arnhem. De locatie is zo groot dat wij er, al enige tijd geleden, voor gekozen hebben om hier een vestiging te openen die permanent aangestuurd wordt door een van onze rayonmanagers. Ook gebouw B42 op het Business Park is onderdeel van dit geheel en wij ...
Schoonmaakbedrijf Blinck Schoonmaakbedrijf Blinck is een organisatie die de schoonmakers als belangrijkste personen in onze organisatie ziet. Als deze mensen niet dagelijks voor dag en dauw opstaan en dit, vaak zware, werk niet uitvoeren zouden onze klanten niet kunnen genieten van een schone werkomgeving en hun werk niet optimaal kunnen uitvoeren. Daarnaast zou op die manier onze organisatie in zijn ...
Enquête Op 4 oktober jl hebben wij al onze relaties een email gestuurd met het verzoek om een enquête in te vullen. Met deze enquête wilden we inzicht krijgen in wat er speelt onder onze klanten, wat goed gaat en wat beter kan. Met de feedback die we hebben gekregen zullen we in 2017 onze service, diensten en kwaliteit aanpassen, ...
3 nieuwe projecten toegevoegd aan ons portefeuille En aandacht is er, volop. Aandacht voor onze klanten, aandacht voor kwaliteit, aandacht voor onze medewerkers. En voor al die aandacht krijgen wij heel veel terug; tevreden medewerkers, klanten die hun contract met ons verlengen, onder andere door de hoge kwaliteit van onze dienstverlening, en (niet geheel onbelangrijk).. nieuwe klanten. Waardoor de quote ...
Borstkankermaand 1 Oktober is Borstkankermaand en de Stichting Pink Ribbon geeft daar jaarlijks veel aandacht aan. En dat is niet voor niets, want in Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker. In 2015 waren er ruim 17.000 diagnoses. De overlevingskansen zijn goed maar toch overlijden er jaarlijks 3.200 mensen aan de gevolgen van borstkanker... Pink Ribbon financiert wetenschappelijk onderzoek ...
Nieuwe klant Five Guys Het gonst al een hele tijd door de ‘foodwereld’, ’s werelds snelstgroeiende Amerikaanse hamburgerketen, het lievelings hamburgerrestaurant van president Obama; komt naar Nederland! Om onder andere de opening van hun eerste restaurant in Nederland te kunnen voorbereiden en hun expansie in Europa te vergroten heeft Five Guys besloten om hun Internationale kantoor in het UP-gebouw in ...
Wij helpen Gerco uit de brand Het is altijd fijn als wij bij een (potentiële) klant al kunnen laten zien wat we in huis hebben en waar we voor staan. Het bedrijf Gerco is zo’n klant. Gerco is met ruim 35 jaar ervaring marktleider op het gebied van brandpreventie en brandwerende oplossingen van de hoogste kwaliteit. Gerco ...
Schoonmaakjournaal Afgelopen week is in het Schoonmaakjournaal onderstaande column verschenen, geschreven door Blinck. Door deze columns hopen we de klant, onze medewerkers en onszelf scherp te houden om met een frisse blik naar de wereld van schoonmaak te blijven kijken en op die manier onszelf te blijven prikkelen en verbeteren. Hier worden wij maar vooral ook de klant en onze ...