Uitblinckers in kwaliteit

Bij schoonmaakbedrijf Blinck staat kwaliteit hoog in het vaandel. Het is ons oog voor detail en focus op het geheel dat het verschil maakt.

Voor opdrachtgevers zijn wij een kwaliteitspartner in de schoonmaak met de onderscheidende aanpak om prestaties voortdurend te verbeteren. Onze kwaliteit is uiteraard geborgd in protocollen en procedures waarbij objectieve normen én uw feedback meetellen.

U bent verzekerd van kwaliteit doordat wij onze afspraken en toezeggingen schriftelijk vastleggen. Bovendien gebruiken wij professionele systemen om de kwaliteit te meten. Onze afspraken en de uitkomsten van de kwaliteitsmetingen kunt u terugvinden in uw persoonlijke omgeving op het klantenportaal.

Om de kwaliteit te borgen en verbetering te bevorderen hebben wij geïnvesteerd in een kwaliteitsmanagementsysteem conform de ISO 9001:2015 norm. Dit systeem is gecertificeerd door de geaccrediteerde instelling DNV-GL.

Onze kwaliteitsinspanningen zijn merkbaar in onze schoonmaakprestatie. Daar kunt u van op aan.

ISO 9001

ISO 9001 is de internationale norm voor kwaliteitsmanagement waarmee wordt beoordeeld of een organisatie in staat is om te voldoen aan de eisen van klanten en de wet- en regelgeving. Blinck blinckt uit in kwaliteit en is trotse eigenaar van dit begeerde certificaat dat door DNV-GL

Onze kwaliteit wordt gewaarborgd door:

  • kwaliteitsmetingen via het FDIS meetsysteem;
  • service & feedback via korte communicatielijnen;
  • de eigen omgeving in het klantenportal.

 

Service & feedback

Vlotte, heldere feedback is de basis van samenwerken en speerpunt van Blinck voor het leveren van service. Onze rayonmanagers komen frequent in uw bedrijfspand en controleren continue de geleverde kwaliteit. Zij zijn het oog van uw representativiteit en geven gevraagd en ongevraagd advies met het doel uw bedrijfspand er nóg professioneler uit te laten zien. Hierbij worden wij niet belet tot het contract of werkplan, want we bespreken ook wat we in de praktijk zien.

 

Klantenportal

Alle afspraken en contracten tussen u en Blinck zijn gedocumenteerd in uw klantenportal. Dit digitale dossier bevat uw bedrijfsspecifieke informatie en is alleen voor u met inlog toegankelijk.

Omdat schoon een beleving is en vaak subjectief, leggen we samen met u de gemaakte afspraken vast in een SLA (Service Level Agreement). Hierin worden uw wensen en eisen en de servicekaders opgenomen. Wij toetsen vervolgens periodiek of er aan de verwachtingen wordt voldaan.

Deskundigheid, vakkennis en motivatie

De kwaliteit van uitvoering ligt besloten in de deskundigheid, vakkennis en motivatie van onze schoonmaakmedewerkers. Vakkennis door opleiding, deskundigheid door ervaring en motivatie vanwege de waardering die onze schoonmakers krijgen.

Medewerkers in vast dienstverband worden door ons aangemeld bij Carling opleiding voor de basisvakopleiding Schoonmaken. Hierin worden kennis en vaardigheden over schoonmaakwerkzaamheden bijgebracht die door RAS worden getoetst.


 

Kwaliteitsmeting met FDIS

Kwaliteitsmeting wordt bij Blinck effectief toegepast middels het FDIS meetsysteem. De kwaliteitsmeting wordt verricht op de technische kwaliteit van de schoonmaak én de belevingskwaliteit van de schoonmaakdienstverlening. Deze metingen worden bij elke klant per kwartaal uitgevoerd en de uitkomsten worden geüpload in uw persoonlijke klantenportaal. De metingen worden door Blinck geanalyseerd zodat we de dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Omdat Blinck groot belang hecht aan transparante communicatie, wordt u hierover geïnformeerd.

 

Balans in prijs en kwaliteit

Een top kwaliteit is wat u wenst, maar misschien overschrijdt dat uw schoonmaakbudget. Daarom streven wij naar een optimale balans in prijs en kwaliteit. Wij adviseren u hoe uw schoonmaakkosten te reduceren zijn zonder te beknibbelen op kwaliteit.