Avondschoonmaak: schoonmaak buiten kantooruren

Avondschoonmaak, zodat uw werknemers de werkdag schoon en fris kunnen beginnen? Binnen de branche is het schoonmaken buiten kantooruren al jaren gebruikelijk en ook binnen schoonmaakbedrijf Blinck beslaat dit het grootste deel van de werkuren. Voor u als klant betekent dit dat de schoonmakers hun werk doen als u er niet bent, ’s ochtends vroeg voor 8.30 of ’s avonds na 17.00. U ziet onze werknemers niet maar wij zorgen uiteraard dat we gebruik maken van vertrouwde medewerkers met voldoende verantwoordelijkheidsgevoel en zelfredzaamheid die hun werk professioneel uitvoeren. U verlaat een gebruikt, rommelig en misschien zelfs vies kantoor en komt terug in een opgeruimde, schone werkomgeving.

Avondschoonmaak buiten kantooruren biedt uiteraard voor- en nadelen. Voordeel is dat u en uw medewerkers geen hinder ondervinden van onze medewerkers die om u heenlopen of geluidshinder veroorzaken. Uw werkplek is voor onze schoonmakers vrij toegankelijk en ze kunnen overal bij.

Een nadeel is dat schoonmaakwerk maar al te vaak niet erkend en herkend wordt door uw medewerkers omdat het werk na werktijd uitgevoerd wordt. Onze medewerkers kunnen zich minder betrokken voelen bij u bedrijf of uw collega’s en van enige sociale controle is vrijwel geen sprake. Daarnaast zijn de communicatielijnen langer, u kunt onze medewerkers niet rechtstreeks vragen om iets extra’s of anders te doen maar moet altijd de rayonmanager of ons kantoor inlichten.

Dagschoonmaak steeds populairder

Dagschoonmaak wint steeds meer terrein. Meer en meer zien wij dat de branche maar ook onze klanten veranderen in hun wensen m.b.t. de schoonmaak. Een daarvan is het schoonmaken van het gebouw en de werkplekken tijdens reguliere kantoor- en werktijden. Uiteraard is het soms een nadeel dat onze schoonmaker rondloopt terwijl u werkt; ze kunnen niet overal bij, u hoort het geluid van de stofzuiger, u kunt minder privacy ervaren, aanlooptijden kunnen hoger zijn en de controle op het uitgevoerde werk kan moeilijker worden.Daarentegen denken wij dat de voordelen groot zijn; een betere communicatie tussen u, uw medewerkers en de schoonmaker, sleutel- en alarmprocedures blijven in eigen beheer, bij calamiteiten direct schoonmaker inzetbaar, positieve invloed op ziekteverzuim (men meldt zich minder snel ziek), sociale contacten met, en erkenning van de schoonmaker nemen toe en energiebesparing.

U ziet, voor beide is wat te zeggen en beide zijn mogelijk bij Blinck. Onze schoonmakers zijn flexibel en professioneel en voelen zich in beide situaties thuis. Daarnaast worden op dit moment ook alle medewerkers die overdag bij de klant aanwezig zijn hiervoor opgeleid door middel van een erkende cursus Hospitality binnen de schoonmaakbranche.

Dagschoonmaak of avondschoonmaak als onderdeel van uw organisatie

Dagschoonmaak of avondschoonmaak inzetten in uw organisatie? Onze schoonmaakkrachten zijn niet alleen goed in hun vak, maar zijn netjes in de communicatie, gastvrij en trots op hun vak. Onze schoonmaakkrachten denken met u mee en u ziet en hoort ze nauwelijks tijdens hun schoonmaakdiensten. Graag bespreken wij met u als klant wat voor u het beste werkt, denken wij daarin met u mee en nemen wij de eventuele financiële aanpassingen met u door.

Stuur een mail | Bel ons (+31 (0)36 763 05 32) | Maak een afspraak