De arbeidsmarkt is krap op het moment. Net als veel van onze klanten merken ook wij dat. Maar toch blijft het niveau van onze dienstverlening onverminderd hoog. We vertellen je hoe we dat doen. Een tipje van de sluier? Flexibiliteit! Ook stellen we de nieuwe klanten aan je voor die zich het afgelopen halfjaar aan Blinck hebben verbonden.
Flexibele diensten
Het werk van schoonmakers is zo belangrijk, dat je ze rustig tot het dagelijks personeel kunt rekenen. Daarom is het eigenlijk niet zo gek dat je overdag medewerkers van Blinck op je werkplek tegenkomt, toch? Het vraagt soms even een omslag in denken, dat wel. Mensen zijn zo gewend dat er buiten kantooruren wordt schoongemaakt! Maar als we een teamlid dat avonddiensten draait extra willen inzetten, dan kan dat meestal alleen in de ochtend of overdag. Om onze medewerkers bij hun dagelijks werk te ondersteunen, krijgen ze een hospitalitytraining aangeboden. Onze klanten zijn dankbaar dat we ze dankzij de dagshift gewoon kunnen blijven helpen. En als een klant liever vast wil houden aan schoonmaak in de avond, dan spreken we soms af om op andere momenten langs te komen.
Flexibele medewerkers (en klanten)
Zonder onze medewerkers zouden we in deze krappe tijden onze klanten niet kunnen blijven ondersteunen. Zij krijgen bij Blinck de gelegenheid om meer te werken als ze dat willen. Samen zoeken we dan naar tijden en locaties die passen. Omdat we alleen maar toppers in dienst hebben, voelen we geen schroom om ze op andere werkplekken in te zetten. Uiteraard doen we dat in overleg met de klant. We streven natuurlijk naar vaste gezichten op vaste locaties: dat is voor iedereen het fijnste. En het waarborgt de korte lijnen en hoge kwaliteit waar we om bekendstaan. En toch zijn de geluiden van klanten die we hielpen door te schuiven met personeel, onverminderd positief.
Enthousiaste mensen werven mensen
Nieuwe mensen werven we natuurlijk via de reguliere kanalen, maar we doen het ’t liefste via-via. Onze eigen medewerkers weten hoe het is om bij ons te werken en zijn daar meestal heel tevreden over. Als extra bedankje krijgen ze van Blinck een ruime vergoeding. Deel 1 als ze het nieuwe personeelslid de proeftijd afrondt. En deel 2 als diegene na drie maanden een vaste plek in ons team gekregen heeft.
Nieuwe klanten
Klanten vinden onze aanpak aantrekkelijk. En dat is mooi, want dan werken we goed samen. Het afgelopen half jaar sloten we contracten met onder andere de volgende 6 bedrijven.
- De Floriade in Almere. Hier maken we 5x per week schoon, 16,5 uur totaal
- Rudius Vastgoed. Hun kantoorpand in Arnhem wordt 5x per week door ons schoongemaakt, 9,5 uur totaal
- Autoscout24 in Amsterdam heeft 3x per week schoonmakers van Blinck over de vloer, 4,5 uur totaal
- U-Butler biedt relocation-hulp voor internationale employees in Amsterdam. Hier werken we 2x per week, 4 uur totaal
- De Stroom. Podcast mediabedrijf in Amsterdam maakt 2x per week gebruik van onze diensten, 3 uur in totaal
- Klaassen Groep. Bij dit vastgoedbedrijf in Arnhem maakt Blinck 5x per week schoon, 10 uur totaal
Deze klanten kunnen we de service en kwaliteit bieden en blijven bieden door het plaatsen van vaste medewerkers die we werven en laten werken volgens de hierboven genoemde oplossingen.
Topkwaliteit blijven leveren
Het is soms even aanpoten, maar daar zijn we bij Blinck gelukkig niet vies van. In nauw overleg met onze klanten en dankzij onze enthousiaste medewerkers kunnen we blijven doen waar we goed in zijn: schoonmaak leveren van topkwaliteit, en met een vriendelijk vertrouwd gezicht. Dat steeds meer nieuwe klanten zich aan ons verbinden, bewijst dat het werkt.