Trots op nieuwe klant Géant
Gebouw Hoekenrode in Amsterdam, voor schoonmaakbedrijf Blinck een bekend gebouw aangezien wij hier voor 2 klanten onze schoonmaakdiensten uitvoeren. Voor beheerder CBRE verzorgen wij de schoonmaak van de openbare ruimtes en voor een van de huurders, Service Now, zorgt Blinck dat hun kantoor elke fris en schoon is. Voor beide naar volle tevredenheid en dan is het altijd fijn dat een van de nieuwe bewoners besluit om, op basis daarvan, met ons in gesprek te gaan over de schoonmaak van hun nieuwe kantoorruimte.
Wie is GÉANT?
GÉANT is leidend en toonaangevend in Europa mbt samenwerking op het gebied van e-infrastructuur en leveren hun diensten voor onderzoek en opleiding in deze bedrijfstak. Naast hun vestiging in Cambridge (VK) is er ook een kantoor in Amsterdam gevestigd. Juist dit kantoor had, door de verhuizing van de Singel in Amsterdam naar gebouw Hoekenrode in Amsterdam, behoefte aan een nieuwe leverancier op het gebied van schoonmaak en glasbewassing.
Na een goed gesprek en een passende offerte die is ingediend naar aanleiding van een meervoudige onderhandse aanvraag van GÉANT volgens de Europese aanbestedingsrichtlijnen, kreeg Blinck de voorkeur boven de andere aanbiedende partijen. Op dat moment kwam de goede referentie samen met een goede aanbieding en zijn wij blij dat we GÉANT mogen verwelkomen als nieuwe klant. Vanaf 2 januari zijn wij gestart met de dagelijkse schoonmaak, het leveren van sanitaire artikelen en de reguliere glasbewassing aan de binnenzijde van de kantoorruimte op basis van een 1-jarig contract met de intentie om deze jaarlijks te verlengen tot maximaal 5 jaar. Uiteraard zijn wij hier aan de slag gegaan met een topteam en met de kwaliteit en service die alle klanten van ons gewend zijn.