Studio/K kiest met smaak voor Blinck

Via mond-op-mond reclame werd schoonmaakbedrijf Blinck onder de aandacht gebracht bij Studio/K en door hun benaderd voor een kennismakingsgesprek en het uitbrengen van een offerte. Studio/K is een onderdeel van Kriterion, een organisatie ontstaan in de jaren ’40 met als doelstelling studenten hun eigen studiekosten te laten verdienen. Studio/K is als bioscoop/filmhuis, café, restaurant, club en zaalverhuurder in 2007 aan Kriterion toegevoegd.

 

Naamloos

Vereniging Studio/K ; Een bioscoop, een café-restaurant en een club, het liefst alle drie tegelijk. Dat is Studio/K. Zo’n vijftig fanatieke studenten zetten in een oude ambachtsschool aan het Timorplein iedere dag het grootste overdekte mini-festival van Amsterdam neer. Van films opzetten tot biertjes tappen en van inkoop tot begrotingen maken; bij Studio/K wordt alles gedaan door studenten. En wat ze doen, doen ze met smaak.

Studio/K kiest zijn films en zijn producten in café en restaurant met smaak en gaat altijd voor iets bijzonders, ook als het gaat om leveranciers. Als organisatie werd Blinck goed ontvangen binnen Studio/K en ook de offerte werd als passend bevonden samen met de “click” tussen het management van beide organisaties. Opdracht en afspraken waren dus snel gemaakt en per 1 oktober start Blinck met de schoonmaak bij deze nieuwe klant. De schoonmakers van Blinck zijn straks 7 dagen per week, 2 ½ uur per dag aan de slag voor de medewerkers en gasten van Studio/K. Blinck heeft er super veel zin in en zal er met smaak iets bijzonders van maken.